تنهادلخوشی من تویی دخترم

خرید بک لینک
دیروز برای اولین بارعکس خودموگذاشتم توپروفایل اینستام هیچوقت عکس شخصی نذاشته بودم چون علی دوسنداشت ولی این بارگفتم شایدببینه وبه بهونه اینم شده بهم پیام بده بگه عکستوبردار
قشنگ مشخصه دارم دیوونه میشم نه؟؟
ولی اصلا چیزی نگفت اعتراض نکرد نمیدونم چراانقدر ازم دور شده؟من هیچوقت برای کوچ کردنمون بهش گیرندادم خودش راضی شدکوچ کنیم الان نمیدونم این اداهاش واسه چیه ؟
گناه کردم گفتم پاشوبیا بالاسرزن وبچت باش مثلا زنت حاملس اصلا نمیگی مرده یازنده اس؟چندماهه اصلانفهمیدی حالش چقدربده و استراحت مطلق دادن بهش ،آخه کدوم مردی اینطورنامردمیشه که به یه زن حامله انقدرعذاب بده؟دارم به این نتیجه میرسم که دیگه منودوسنداره
اصلامن به جهنم چراحال بچشونمی پرسه اینکه ازگوشت وخون خودشه منکه ازخونه بابام بچه نبردم خدابایدقبل دادن هرچیزی لیاقتشوبه آدم بده اون لیاقت پدرشدن رو نداره الان که دارم اینارومینویسم گریه م بندنمیادهرلحظه دوسدارم گریه کنم دوساله زندگیوبرام جهنم کرده با همین کاراش هرکسی جای من بود نمیتونست یه روزم تحملش کنه آخه دلموبه چیه این زندگی خوش کنم غیردخترم هیچ دلخوشی ندارم خدایا کمکم کن توبگو من چیکارکنم تویه کاری کن اهل زندگی بشه من دیگه کم آوردم

------...

ما را در سایت ------ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت: 21:11

صفحه بندی